fredag 10 juni 2011

Friday And Working

Jaha, och här står jag och svettas på jobbet medans resten av Södertälje verkar fira studenten. Själv firar jag också lite - elektrikern har nämligen kopplat in vår tvättmaskin igen, vilken lycka! Precis innan helgen också, himla skönt att vi kan tvätta igen. Inte för att det går någon större nöd på mig just nu, jag och syster var på en shoppingtur igår och jag kom hem med hela nio stycken nya sommarplagg. Billigt blev det också, sånt gillar vi.

Resten av helgen blir inte så spännande. Om vädret är dåligt kanske jag och mannen passar på att inhandla lite inredning till badrummet, vi har en del målarjobb som väntar också. Men det beror som sagt var på vädret, för är det fint ute blir det definitivt inte mer än en kaffe och lite läsning i trädgården, man måste passa på om man är ledig. På söndag väntar nämligen ett jobbpass igen. Lagom upphetsande helg alltså. Hoppas ni andra grillar, solar och dricker lite vin åt mig också.

Inga kommentarer: