torsdag 26 april 2007

Skatteåterbäringen


Fick otäckt mycket pengar tillbaka på skatten. Nu har jag bara lite svårt att bestämma mig för vad jag ska göra med min oväntade inkomst.
Här kommer några förslag:

1. Save it for a rainy day.
2. Vara otroligt oansvarig och bränna allt i ett svep på hundra tuggummin.
3. Unna mig en lyxig tågresa fram och tillbaka till stockholm.
4. Gå på bio - ensam
5. Köpa två paket cigaretter och röka upp allt på en dag.
6. Bjuda en kompis på en kaffe.
7. Köpa mig något snyggt ur närmaste Afrika - insamling.
8. Klippa topparna på en fjärdedel av håret.
9. Vara delaktig i vårat nya tv-inköp och sponsra sambon med en tusendel av kostnaden.
10. Busringa utomlands.

Den där hundralappen blir svår att spendera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på nr. 6!
Ska vi säga waynes? Puss!
Kim

Nilla nill@hotmail.se sa...

Haha. Ja sex gillar vi... ;-) Waynes it is! Vi rings och bokar in en date! Puss & Kaka