måndag 8 oktober 2007

Forever Young


Hemma igen efter den intensiva helgen. Precis som jag trodde så känner jag mig lite halvbakis fortfarande, men det var det väl värt. Jag fick ju till och med chansen att vara ung för en kväll och leka burken och röda vita rosen med the youngsters mitt i natten. Även om jag kände mig som en tonåring igen så påminde kroppen mig lite hårt om att jag inte alls är särskilt ung längre. Har träningsvärk i princip överallt, och mitt stackars hjärta fick sig en ordentlig chock av den häftiga löpningen. Är ju inte riktigt van vid att krypa i buskar, springa som en tok och gömma sig i små mörka utrymmen. Men oj vad kul det var, och oj vad lättroad jag är nuförtiden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen hem igen! ses snart och uppdaterar allt som hänt och händer, kram på dig! me

Nilla nill@hotmail.se sa...

Me: Det låter som en mycket bra idé! =)