tisdag 2 oktober 2007

Funny Life


Partyt i lördags otroligt kul! Dock så lämnade jag kjolen hemma och drog på mig ett par kortbyxor i stället ( jo ni läste rätt ). Har nämligen kommit fram till att det är roligare att se rolig ut på festerna än att se snygg ut. Jag har ju inte direkt nån att impa på längre, har ju redan sambo och barn och samtliga av mina vänner vet redan hur jag ser ut uppklädd. Alltså passar det min personlighet perfekt att va skojig både på utsidan och insidan. Och av nån lustig anledning har man roligare då också. Kanske för att jag har ganska så lätt för att släppa loss nuförtiden? Livet är helt enkelt så gaaaalet roligt just nu, shit vad jag mår bra! ( Dock så undrar jag varför den där mössan åker på så fort jag har lite alkohol i kroppen? )



5 kommentarer:

Anonym sa...

bilderna ser jätteroliga ut och du är jättefin i vad du än sätter på dig. vad roligt att du mår bra och att ditt liv är härligt. det är du värd efter allt du haft...
kim

Nilla nill@hotmail.se sa...

Kim: Man tackar! =)

Anonym sa...

Hahaha. Även Martin påpekade din mössa i lördags :P Utan dig hade han nog inte känt igen dig! Haha.

Anonym sa...

nästa gång ska jag må lika bra och följa med, usch vad trist att jag inte orkade usch... :( me

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Haha, där ser man. Ja det är nåt med alkohol & mössor, vet inte riktigt vad =)
Me: Nästa gång ska du definitivt vara med! Du har ju redan fått en skriftlig inbjudan, och oj vad kul vi kommer att ha! Ses imorgon fina! Kram =)