fredag 28 september 2007

Ready To Rumble


Imorgon är det dags igen. Jo jag vet - party varenda helg, men jag har ju lite att ta igen nu efter min sjuksommar som var allt annat än rolig. Så på lördag drar vi på oss stövlarna, den hemska rocksminkningen ( enligt sambon ) och kanske eventuellt en kjol. Den senaste är lite tveksam eftersom jag ser ut som en jätte baby i både kjol och klänning. Humöret får helt enkelt utvisa. Kul kommer jag förhoppningsvis att ha i vilket fall som helst, tyvärr ska jag jobba på söndag - bakis. Det kan bli riktigt intressant.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, hoppas att du har det bra på jobbet och att du mår okej.. TACK för igår!! SUPERSKOJIGT:-)

PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Hihi, tack själv! Med dig som sällskap har man aldrig tråkigt... =) Jobbet avklarat, gick ju alldeles galant! PUSS