tisdag 11 september 2007

Lyckligare Än Lyckligast


Jag har själv lite svårt att tro det, och vet inte riktigt om man vågar hoppas heller, men hör och häpna; jag är så gott som frisk igen!! Idag ringde läkaren, mina prover såg kanonbra ut, och igår släppte faktiskt febern. Alltså är jag feberfri för första gången på månader! Kan knappt fatta att den här oändliga soppan äntligen börjar lida mot sitt slut, snart återgår faktiskt livet till det normala igen. Overkligt. Visserligen skulle jag inte ropa hej riktigt än eftersom febern kan komma tillbaka, men jag mår faktiskt bättre än jag har gjort på väldigt, väldigt länge. Mitt lilla hjärta slår lite i otakt med dubbelslag och konstigheter, men enligt läkaren är det helt ofarligt och kommer att gå över, så det kan jag ju faktiskt leva med.
Och alla ni fantastiska, underbara... TACK för att ni har funnits där, stöttat, lyssnat och peppat, utan er hade jag inte orkat. Min tacksamhet är enorm.
Tänk att lilla sjuklingen håller på att förvandlas till Pernilla igen, grattis till mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är toppen, syster! O det bästa vi hört på länge! Nu hoppas vi alla att du slipper febern, så att du får tillbaka orken igen också. O på fredag ska vi kalasa :) Blir superskoj att ha dig med!
Älskar dig, syster <3

Tesa sa...

Ja verkligen det bästa vi hört på länge! Förstår att du haft det fruktansvärt jobbigt under den här perioden, men det har vi oxå.. Som oroat oss nåt så fruktansvärt.. Det känns verkligen som en sten lättat från mitt hjärta.. Så nu får du inte gå å bli sjuk igen, jobbigt för mitt hjärta oxå ju..
Älskar dig å tänker på dig hela tiden! Puss å kram syster yster

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Javisst är det toppen? Som jag har väntat på den här dagen! Känns som att jag har varit sjuk forever and ever. Fredag blir partaj - har ju många anledningar till att fira nu! =) Love u too...
Therese: Jepp, det har varit sanslöst jobbigt. Alla förbannade prover, röntgen och all ovisshet har tagit hårt på mig och la familia. Men nu ser vi framåt igen! Tack för att ni har funnits där! Älskar dig också syster yster. Puss

Matilda sa...

Åh, då förstår jag att du svävar! Gud va underbart! Helt ljuvligt!
Känns som en sten har trillat från allas hjärtan. Kan knappt tänka mig hur det känns för dig!
Härligt!
Ta nu hand om dig och krya på dig ordentligt! Livet är för skört för att slösa bort.
Massor med kramar!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja gissa om jag svävar? =) Känns lite overkligt, men åååh så underbart! Äntligen kan jag få livet tillbaka!
Tack för att du har funnits där, betyder såå mycket för mig. =) Och här slösas ingen tid bort igen, nu ska jag leva leva leva! KRAM

Anonym sa...

åå precis vad jag ville höra, kram fina! me

Nilla nill@hotmail.se sa...

Me: Tack! Ja precis vad jag har väntat på i x antal månader... haha. KRAM!

Anonym sa...

vännen. äntligen. ja, grattis till dig! puss puss puss. kim