tisdag 4 september 2007

Tålamod


Imorgon blir det sjukan igen då, lite nya prover och ett nytt EKG. Ska bli skönt att få det överstökat, förhoppningsvis ser det bra ut, för ärligt talat så kräks jag på att vara sjuk nu. Tre månader med feber och läkaren tycker att jag ska ha tålamod. TÅLAMOD?? Tycker jag har haft ett oändligt tålamod, men vad f-n vilken människa har feber så här länge? Nu orkar jag helt enkelt inte vara sjuk längre, och kom inte till mig och snacka om tålamod för då brister det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

här ska inget brista, finns här för dig när som helst och jag kan vara knäpptyst om du vill :) puss vännen

me

Tesa sa...

nej jag håller med dig, man kan inte ha tålamod när man varit sjuk så länge som du varit! hoppas bara att du kanske äntligen kan få bli bättre nu! puss å kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Me: Ååh tack snälla... skönt att det finns så många som bryr sig - det ger en verkligen lite ny energi! PUSS
Syster: Nä tålamodet är HELT SLUT nu, kräks verkligen på det här. Hoppas är ju allt man kan göra... Kramis

Anonym sa...

Gumman!
Puss på dej!

A