söndag 19 juli 2009

These Days


Oj sicken vecka det har varit. Jobbandet med huset har fått vänta till förmån för solande, stranden, grillning, på tok för många glas rödvin, spontana utekvällar och dansande på högtalare. Jag har alltså varit småbakis flera dagar på raken. Men det har det varit värt.

Idag har jag dock fått massor gjort här hemma. Vi har städat, tvättat, packat upp massor med kartonger, organiserat om lite i lådor och skåp och jag har dessutom hunnit måla en byrå. Man får passa på när vädret inte är det bästa. Imorgon blir det nog också vila ifrån huset då syster med pojkvän kommer till stan. Om vädret artar sig blir det några dagar ute hos pappa med syskonskaran i veckan. Som vanligt lär det bli Boot Camp om pappa får bestämma, men jag kan behöva röra lite på mig så det är väl bara bra.

Förhoppningsvis kommer lite bildbevis här så småningom, så fort den nya datorn är igång. På den här gamla skrutten går det nämligen inte att föra över bilder längre. Hårddisken är full. Skrattretande.

2 kommentarer:

Tesa sa...

Åh vad vi längtar nu! men nu är det bara några timmar kvar sen ses vi. ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: Vi längtar också! Ska bli underbart att få några dagar ihop =) Ses snart!