onsdag 8 juli 2009

Two Days Left


Inget internet hemma än. Och det lär väl dröja ett tag till.
Nu är vi i alla fall inne i huset, med möbler som är ett enda plockepinn, kartonger högt och lågt och med en itusågad bäddsoffa. Det är smärtsamt att flytta. Tur att lilla mamsen är på besök och tar tag i saker och ting.

Idag sitter jag på jobbet med svullna ögon efter att ha gråtit sönder hela ansiktet till MJ:s begravning igår. Fyra timmars bölande satte sina spår kan jag avslöja. Motivationen är dessutom på minussidan, jag vill bara att dessa dagar ska ta slut så jag får semester någon gång. Två dagar kvar. På fredag lämnar vi det här stället för fyra veckors slappande. Det tänkte jag fira ordentligt med många glas vin på lördag!

4 kommentarer:

vargakvinnan sa...

jag grinade ögonen ur mig jag med. vin på lördag, kanske kanske, ska det shake'as till MJ's ära då? puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Shakea till MJ låter som en himla bra idé! Jag hör av mig =) Puss!

vargakvinnan sa...

åh, det var en fin afton, tack för det & puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: det var en toppenkväll helt klart! Tack själv fina du =)