fredag 17 september 2010

Friday @ Work


Den här förkylningen har varit mer än lovligt seg. Nu är jag visserligen på bättringsvägen men det har varit tröttsamma dagar. Jag har försökt orka med mina måsten (jobb, barn, hus, körskola), så mycket mer än det har det inte blivit. Känner mig duktigt asocial för tillfället, men ge mig ett par dagar så ska det nog bli ändring på det också.

I helgen finns det faktiskt inga planer alls för ovanlighetens skull, inte tänker jag skaffa mig några heller för jag ser fram emot att njuta av några helt lediga dagar med familjen. Pyssla lite hemma, äta något gott, köra bil och kanske se en film eller två. Låter som ljuv musik i mina öron! Men än är vi inte där, först ska vi klara av ett kvällspass på jobbet till klockan 23. Efter det är det även min tur att ta helg.

Trevlig helg då ni lyckligt lottade som redan har fått starta den!

Inga kommentarer: