torsdag 7 april 2011

Kicking Up A Storm

Det blåser halv storm ute, löv, pinnar och annat krafs flyger runt utanför fönstret och SMHI utfärdar varningar till höger och vänster. Hade jag fått välja så tycker jag att det är ett ypperligt bra tillfälle att ägna sig åt inomhusaktiviteter. Men si det passar sig inte riktigt idag. Jag är ledig och har oundvikliga ärenden nere på stan som bara måste bli utförda under dagen. Jag är extremt nöjd med mig själv som alltid skjuter på allt till sista sekund.

Snart ska jag sluta lufsa runt i myskläder och försöka göra mig lite mer representabel. Först behöver jag ytterligare en kopp té bara för att försöka rädda halsen lite, det känns ungefär som att jag har käkat stålull till frukost. Sen är det bara att hålla tummarna för att jag åtminstone får lite medvind ner på byn.

Inga kommentarer: