måndag 2 juli 2012

The Boys Are Back In Town

Äntligen är de hemma igen, mina två stora. Som jag har längtat efter de! Det blev ett rejält kramkalas igår eftermiddag när de kom innanför dörren. Jag vet att de har haft helt underbara dagar men jag tycker ändå att det är ruggigt skönt att den här veckan är över!

Jag och liten är fortfarande förkylda så vi har haft en väldigt lugn och skön helg. Vi har suttit ute i trädgården och Danten han har lekt på en filt i skuggan, vi har solat, lyssnat på sommarprat i radion och druckit kaffe i lugn och ro. Tagit en och annan öl, åkt med skräp till tippen, satt upp en hylla och småstädat lite här hemma. En sån där alldeles lagom helg. 

Nu är det ny vecka och med killarna tillbaka på hemmaplan så blir det väl full rulle igen. Vi har inga direkta planer de närmaste dagarna, men på fredag åker vi ner till Småland hela familjen. Ska bli riktigt kul att åka iväg en helg!





Inga kommentarer: