fredag 6 juli 2012

End Of The Week

Vi har varit på BVC och 8-månaders kontroll med den lilla idag. 66 cm lång och 7,4 kilo tjock. Japp, han lägger på sig minsann. 

Jag och killarna har haft två mysiga dagar på raken. I onsdags åkte vi till min fina Anna och spenderade hela eftermiddagen med hon och hennes gulliga killar. Vattenlek, fotboll och glass för de små, kaffe, hembakta bullar och tjejsnack för de stora, kunde inte bli bättre. Jag mår alltid bra efter en Annados. 

Igår tog vi en shoppingrunda på stan, killarna ville handla för sina veckopengar och jag hade lite ärenden så det passade bra. Vi avslutade såklart med en fika också, det var vi värda. 

Nu är väskorna så gott som färdigpackade och jag och grabbarna har precis städat lite och ätit en glass. Så fort mannen kan ta sig från jobbet så åker vi ner till Småland över helgen. Just nu känner jag att det ska bli otroligt skönt med ett miljöombyte. Jag behöver verkligen det. En försmak på semestern helt enkelt. 

Trevlig helg! 

Lycka är att ha en Dante!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Dina kort är så vackra i bloggen. Objekten givetvis vackrast men du är duktig att fota :)
Ha en underbar sommar med dina fina grabbar!

Anonym sa...

När kommer ni hem? Vi vill komma och leka!! Puss min fina<3

Nilla nill@hotmail.se sa...

Jessica: du är så himla gullig du, tack!
hoppas att även du och dina sötnosar får en härlig sommar ♥
A: vi vill leka nu nu nu! ♥