söndag 29 juli 2007

Ögonsjuk


Den sista juli skulle min sjukskrivning ha gått ut, jag skulle vara pigg, utvilad och ärtig och studsa tillbaka till jobbet med en stor dos energi. Tyvärr känner man sig lagom energisk när man har haft konstant feber i ett par veckor. Dessutom verkar min lilla sjukdom ha satt sig på ögonen också, så numera har jag gråa, dimmiga fält som jag måste försöka se igenom. För ett par dagar sen fick jag i alla fall tag i en läkare ( dock ingen av mina eftersom alla har semester... grr ) som sjukskrev mig ett par veckor till. Dessutom skulle han snabba på saker och ting så att jag får komma tillbaka för fler prover ganska så snart. So far so good. Men sen började han prata om att ta prover ifrån lungorna och på sjukskrivningspapprerna har han skrivit något om bindvävssjukdomar ( ? ) och utredningar. Den läkaren gillar jag inte, jag vill ha tillbaka min vanliga.

Inga kommentarer: