tisdag 21 augusti 2007

Igår


Igår var en väldigt bra dag. Så skulle jag vilja att alla dagar var ( förrutom att jag hade feber och totalt missade en tid på vårdcentralen ).

* Först en frukostdate med Anna och en väldig massa kaffe.
* Lunchdate med Anna och ytterligare en vän
* Spontan shoppingtur till stockholm med vännerna ( jag fick nya jeans! )
* Micromatsmiddag med Anna och efter det ett par glas rött på balkongen

Precis så borde alla mina dagar vara, mera shopping, vin och kaffe tack!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ, det var så mysigt vännen!
Krya på dej nu!

PoK
A

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Ja det var toppenmysigt! Trots den där förbannade febern ;)Det här gör vi om snart! Puss puss

Tesa sa...

låter super härligt! önskar mina dagar kunde se ut lite mer så oxå.. ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Syster: Ja superhärligt är rätta ordet, vin på en vardag är verkligen livskvalitet! =) Kram