måndag 13 augusti 2007

Rosa Moln

Så har de efterlängtade provsvaren änligen kommit. För första gången den här sommaren fick jag ett positivt besked. Proverna ser bra ut! Sjukdomen är på upphällningen och inom ett par veckor bör jag vara helt återställd. Det enda negativa är att jag kan få dras med febern i ungefär en månad till, men hey det kan jag leva med nu när jag vet att jag är på bättringsvägen! Känns nästan lite overkligt att den här soppan börjar lida mot sitt slut. Idag svävar jag på små rosa moln!

4 kommentarer:

Matilda sa...

Åh! Så skönt! Det var verkligen ett glädjande besked. Hoppas nu att febern snabbt ger med sig så att du känner digg piggare!
Ta hand om dig nu! Kramar

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: TACK! Ja nu leker livet igen! Såååå skönt att soppan äntligen börjar lida mot sitt slut. Snart är jag fit for fight igen! ( Å kanske jag lyckas ta mig över och hälsa på er då )

Tesa sa...

Gud vad skönt.. :) Äntligen kan man börja pusta ut lite... Å bara hoppas på att febern ger med sig snart oxå.. Kom snart hit!! Puss å kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Syster: TACK TACK! Ja nu går det mot bättre tider =) Hade en liten plan på att kanske dyka upp nästa helg... ;)