måndag 13 augusti 2007

Take Good Care Of My Baby


Alla mina vänner har en förmåga att lämna mig helt plötsligt. Nu ska min absoluta favorit-kille dumpa mig för Åland ( av alla ställen? ). Vad ska alla dit och göra? Vad är det som är så speciellt med Åland? Ta hand om min cutie alla ålänningar, ni kommer att älska honom lika mycket som jag gör ( och förhoppningsvis lär ni få se en hel del av mig framöver, lider redan av separationsångest ). Så nu har jag alltså en tredje anledning till att jag måste sätta mig på den där båtjäveln.


3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, rolig du är!! Jag gillar inte heller båtar:(

Tesa sa...

hahahah jaså.. jag trodde nog att jag var en himla bra anledning till att komma hit.. :) men tydligen räcker inte bara min dragningskraft.. ;) kram från lillasyster

Nilla nill@hotmail.se sa...

Systra: Klart att den gör! Du har allt bra dragningskraft, men ju fler som flyttar dit desto större blir ju anledningen! KRAM
A: hihi. Kanske du & jag på en båt inte är någon bra kombination då?