tisdag 24 juni 2008

Knäck(t)


Imorgon ska jag ta tag i mitt lilla nackproblem. Har bokat tid hos kiropraktorn halvtio. Tycker egentligen att det är rätt så läskigt att "knaka" och knäcka saker i ryggen, ännu värre i nacken. Men så här kan jag ju inte gå runt längre. Som en spänd fiolsträng, inte skönt alls. Jag kommer säkert må väsentligt mycket bättre efter klockan tio imorgon. Helt övertygad. Det måste jag. Lite bättre i alla fall. Kanske. Tror jag. Hoppas jag.

Nu har ju nedräkningen till semestern börjat också. Eller egentligen började den väl för länge sen, men jag har haft för mycket i huvudet för att orka räkna dagar. Nu orkar hjärncellerna i alla fall plussa ihop någorlunda, tre dagar kvar blev det. Eller två, två jobbdagar, är ju ledig torsdag. Nu längtar jag till fredagkväll, då börjar ledigheten. Ska bli otroligt skönt att få bort en stor sak ur skallen. Då är det bara nittimiljonertrehundrasjuttiåtta saker kvar. Bra.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Det gör du! Kiropraktorn gör underverk!

Tesa sa...

ja jag lägtar som tusan nu tills vi kommer över!! räknar dagarna! för ni kommer väl ut nån dag till pappa??

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Jo det gjorde han kanske. Men usch usch för att knäcka nacken på det där viset. Blä.
Tesa: Klart vi gör! Vad gör du annars vecka 28? Ledig? Vill ha besök? :-P