onsdag 13 oktober 2010

I Did It!

Published with Blogger-droid v1.5.9

8 kommentarer:

Sofie sa...

Du är bäst, syster! Snart får vi väl hoppas att det blir min tur ;)

Life of Pernilla sa...

Yeees...hoppas du firar ordentligt!! Och jag säger som Sofie, hoppas det blir min tur snart. ;)

Matilda sa...

Woho! Grattis grattis grattis! Fan vad roligt!

Mahatma sa...

Grattis! Det gjorde du bra♥♥♥

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu vet jag vad vi ska hitta på nästa gång vi ses. ÅÅåååååka biiiil :) <3

// Myggan

Tesa sa...

Grattis grattis här också syster yster! Visste väl att du skulle fixa det! :-)

Anonym sa...

Grattis Pernilla.

Kram

Tarzan

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: TACK söta syster! ja nästa gång är det helt klart din tur =)

Tvåan: haha, jag är genomförkyld så det blev inte så mycket till firande. en pizza och sova tidigt ;) ja nu börjar det bli dags för dig också! =)

Matilda: men TACK kusin! ja skojigaste födelsedagspresenten ever!

Elin: Tack gulle du! ♥

Myggis: Mm, det lär bli åka av framöver ) TACK!!

Tesa: Åh tack systra! härligt att du tror på mig ♥

Tarzan: tack så hemskt mycket! =)