söndag 24 oktober 2010

Not That Social


Då är jag inne på min sjätte jobbdag denna vecka, snoret rinner och ögonen svider. Jag har inte lyckats besegra min förkylning än och bristen på sömn kanske inte direkt har varit till hjälp. Men imorgon väntar en ledig dag och jag har goda förhoppningar om att ett dygns vila ska få mig på fötterna igen.

Annars är jag fortfarande överdrivet osocial. Tiden och orken räcker inte till och jag känner att jag försummar mina vänner lite. Jag hade nog trott att jag skulle få mer tid och energi nu när körkortet är i hamn, men det blev precis tvärtom - luften gick helt enkelt ur mig. Egentligen är det kanske inte så konstigt eftersom de senaste veckorna har varit otroligt intensiva, men jag längtar lite tills ordingen är återställd. Tills dess fortsätter jag att gömma mig i hemmets trygga vrå.

Inga kommentarer: