lördag 16 oktober 2010

That's My Birthday

Här firar jag födelsedagen med huvudvärk, rinnande näsa och slemhosta. Men jag är inte alltför ledsen för det. Igår ramlade världens bästa födelsedagspresent ner i brevlådan - mitt körkort! Bättre födelsedag kan man alltså inte ha!

Några få har valt att trotsa bacillhärden här hemma, så snart får jag i alla fall lite födelsedagsfika. Först på tur blir kära syster, det blir uppiggande med lite sällskap. Resten av dagen får nog firas i soffan, med lite tur lyckas mina goda vänner Ipren och Sinova hålla mig vaken ett par timmar. Yes, that's my birthday.
Published with Blogger-droid v1.5.9

2 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Usch, låter inge vidare. Har själv varit sjuk i en vecka samt att alla runt omkring verkar lida av samma åkomma. Tur att du har ngt som piggar upp ändå! =)

Kram kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

haha, ja det verkar vara riktigt envisa förkylningar som går. hoppas du mår bättre nu och får en fantastisk resa! kram!