fredag 11 mars 2011

Fixing

Jag och liten är lediga idag, det känns dock inte alls som jag är särskilt ledig, kanske för att jag har en hel helg med jobb framför mig. Jag har en liten dos av ångest i kroppen också, det påverkar säkert också.

För ett par timmar sen ringde de ifrån skolan och sa att storebror var dålig, dessutom hade han blivit inknuffad i ett skåp och har fått världens största bula i bakhuvudet. Så nu är vi hemma alla tre helt plötsligt. Killarna myser runt i sofforna där nere och den stora är minst sagt slö. Jag håller bara tummarna för att det inte blir någon hjärnskakning av det här.

Jag håller på och fixar lite uppe på kontoret, igår målade jag på kvistlack på brädorna (som sen ska bli vita) och snart är det dags för ett lager till. Först klunkar jag lite kaffe och försöker uppbåda lite ny energi. De varma solstrålarna där ute borde snart få mig att vakna till liv igen.

Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint det blir vännen!
Massor med kramar till dig och barnen=)

Puss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Gulle du! tack =)
kramar tillbaka ♥