måndag 5 september 2011

Busy As Usual


Published with Blogger-droid v1.7.4

Den här helgen har bara sprungit iväg. Vi har haft fullt upp med killarnas fotbollsträningar, fotbollsmatcher och innebandyträning. Jag har varit med syrran på stan, haft besök av min soulmate och hans vän i lördags, städat som en galning de gånger det har funnits lite tid över, haft en klasskompis till J och hans pappa på en kaffe och mannens bror och pappa har också varit förbi. Fullt hus nästan hela helgen alltså. Energin är ju inte direkt den samma när man är gravid, dessutom har jag varit småförkyld sen förra veckan, så nu känner jag mig ordentligt slutkörd.
Till råga på allt har det varit en intensiv dag på jobbet med brandutbildning och HLR, hann knappt med mitt eget och fick sedan springa till skolan för att hinna med ett utvecklingssamtal. Phu! Tur att man inte är i nionde månaden för då hade jag väl fött barn på kuppen.

Inga kommentarer: