måndag 19 september 2011

Time Goes By

Lite besviken över att de här helgerna bara flyger förbi i en rasande fart. Jag hinner ingenting. Ändå tycker jag att jag försöker prioritera det som är viktigast. Men det är klart, grabbarnas aktiviteter äter upp mycket av tiden, resten av timmarna går mest åt till att få hemmet någorlunda beboeligt.
                                                      Bild från Telge SIBK:s hemsida

 
Förra helgen försvann till innebandyturnering, fotbollsträning och fotbollsturnering, barnkalas och en lunch med mina syskon, sen lite firande av farmorn som fyllde år. Den här helgen har vi bara haft innebandyträning för den yngsta, så vi hann med en tripp till Skärholmen, lite shopping, en date med syster, lite städning och rensning här hemma och sen var grabbarna på bio igår. Men måndagen den kom precis lika snabbt ändå, och "sånt vi borde ta tag i" högen, den bara växer. Vet inte riktigt när vi ska få tid till allt, särskilt nu då jag är så beroende av mannen då min kropp plötsligt har vissa begränsningar. Och jag är ju känd för mitt stora tålamod. Eller inte.

Inga kommentarer: