torsdag 1 februari 2007

Min Vecka

Min kalender är sällan fullspäckad. Förutom jobbet då. Men den här veckan är sanslöst uppbokad.

Måndag: Jobbade 6.30 - 15.15 Hämtar barn på dagis. Hem och vänta in sambon. Ner på stan och panikshoppa presenter till alla helgens barnkalas.
Tisdag: Lämna barn på dagis. Springa till terapeuten ( ja jag går till en terapeut, so? ) Ner en snabbis på stan för att hitta kläder till fredagens partaj. Direkt till jobbet, slutade 23. Hem och sova.
Onsdag: Jobbar 6.30 - 15.15 Farfar hämtar den minsta på dagis. Jag och lillasyster hämtar min äldsta. Hem, sen date på stan med lillasyster. Duscha. Sova.
Torsdag: Ledig. Städar. ( Har ju barnvakt ikväll måste försöka få lägenheten att se lite mindre snuskig ut ) J kommer på besök med sin bebis. Svärföräldrarna hämtar oss 16.30 för middag och opera i stockholm. Borta hela kvällen.
Fredag: Lämna på dagis, förhoppningsvis hinna ner en snabbis på stan för sista födelsedags presenten. ( Personalen skrattar åt mig i butikerna för att jag är där varje dag ) Hem och duscha. 17 möte på jobbet och direkt efter middag och party med kollegorna.
Lördag: Barnkalas 14 - 16
Söndag: Barnkalas 12 - 14

Och på måndag börjar det om med en hysterisk jobb vecka. Pust.

Inga kommentarer: