tisdag 13 mars 2007

Shopping, Såpor & Starkt kaffe


Mina tio största laster för tillfället. Hoppas verkligen att jag kan ändra den här listan så småningom. För just nu är den kanske inte helt hälsosam.

1. Cigaretter ( ibland lever jag för den där stunden på balkongen - bara jag och min askkopp! )

2. Kaffe ( svart, starkt och gärna en sisådär arton koppar per dag )

3. Såpor ( sambon räknade snabbt ut häromdagen att jag FÖLJER ungefär 8 stycken )

4. Citronrengöringsmedel ( ibland luktar jag i flaskorna i smyg, inte sagt att jag städar mycket för det )

5. Viol tablettaskar, Majschips och Bananskidor ( helst tillsammans och helst varje dag )

6. Shopping ( trots frenetiskt handlande har jag tusenlappar kvar och får lön på torsdag?? Har jag tappat gnistan? )

7. Vaniljyoghurt

8. Påskmust/Julmust

9. Tvättande ( tvättar minst en maskin om dagen, blir stressad om jag inte har minst arton plagg att välja mellan både till mig själv och barnen )

10. Text-Tv ( MÅSTE hinna läsa samtliga nyheter innan jag går och lägger mig, annars kan jag inte sova )

Säg att någon har en värre lista än mig. Och den vill jag se på era bloggar.

Inga kommentarer: