söndag 11 mars 2007

Systrar, Snusk och Sprit



Antar att det är obligatoriskt att lägga ut en bild på förra lördagens syster-partaj. Har nog aldrig känt mig så gammal och så ung på samma gång. Först får jag visa leg på 18-års ställen sen upptäcker jag och min ena syster att vi i princip är tio år äldre än alla andra ( förutom några apraka herrar som passerat bäst före datum med hästlängder ) och får åldersnoja.

Kvällens konversationer var långt under bältet och garanterat mer 20-års snack, än något som skulle vara passande när man är mamma och närmar sig 30. Diverse information om hål och ovanligt stora manliga kroppsdelar skulle vi kanske ha undvikit.

Dessutom kan jag, enligt en kollega på jobbet, numera titulera mig rekord-kissare. För enligt honom finns det ingen som hinner kissa och tvätta händerna snabbare än jag. ( Garanterat under minuten ). Vad han inte vet är att de flesta mammor i världen måste besitta den unika kvalitén. Sanslöst hur mycket ett barn hinner ta sig för på en minut.

1 kommentar:

Tesa sa...

Hahahah ja hade så kul den kvällen trots att den sluta lite tidigare än väntat! :D Var längesen jag skratta så mycket som vi gjorde då iaf..