fredag 14 december 2007

Ålderns Höst


Idag blev det ett annorlunda läkarbesök. Åtminstone är det första gången som en läkare har skrattat åt mig i alla fall. Jag var kanske lustig. Alla prover klara och en ny medicin blev jag hemskickad med. Enligt läkaren var jag nog den enda i min ålder som äter den här medicinen, det var tydligen mest gamlingar med hjärt - och njurbesvär som använde den. Har väl misstänkt ett tag att jag har börjat bli äldre, men närmare pension visste jag inte att min kropp var. Inte kontstigt att jag har en massa krämpor i så fall, det kommer väl med åldern. Nu får vi väl se om åldringsmedicinen gör någon verkan också, men ska jag vara helt ärlig så är jag väldigt hoppfull faktiskt. Den här gamla pensionärstanten är det fortfarande krut i!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHAHA :) du är ju för skön! me

Nilla nill@hotmail.se sa...

Me: Haha, ja man kan ju inte annat än skratta åt skiten.. ;)

Anonym sa...

Du är för go min vän!
Tycker om dej sååå mycket.

Puss
A

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Hihi, detsamma sötis. Tycker om dig precis lika mycket!! =) Imorgon shoppar vi... PUSS