söndag 3 maj 2009

Party Off - Life In


Jag som mådde så himla bra här tills bara för en liten stund sen. Inget bakis, ingen huvudvärk, inget illamående. Sen nös jag. I samma stund rann svetten och tårarna och jag blev alldeles skakig och helt väck i huvudet. Tror att jag nös ut ett stort gäng hjärnceller (de få som finns kvar efter gårdagens alkoholintag). Skoj var det i alla fall, alltför skoj. Jag lämnade knappt dansgolvet vilket jag surt fick betala för på vägen hem då fötterna knappt bar mig.

Nu hoppas jag dock att jag kan fokusera på flytt, husköp och annat för att lägga festandet åt sidan ett tag. Visst är det trevligt att hänga på krogen, men baksidorna som följer med börjar bli alltför många. Och ärligt talat börjar jag ledsna lite på dessa svettiga söndagar. Man e tydligen ingen ungdom längre, vilket jag bokstavligt talat fick erfara under natten när dörrvakten bad mig stoppa ner ID-kortet igen och sa att jag inte behövde visa leg. Asshole.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA=)

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Ja haha ;-)

Myggan sa...

Hmmm. Låter som att du behöver en kväll på landet med god mat och div tillbehör ;) Så fort soffan har kommit så bjuder vi ut er.

vargakvinnan sa...

ibland måste man försöka varva ner... efter min egna 4-dagars så ser jag fram emot 1,5 vecka med totalt lugn. ta hand om dig! krams

Nilla nill@hotmail.se sa...

Myggan: Absolut! Landet låter som den perfekta terapin ;-) Då väntar jag med glädje på soffan! =)
Vargen: Mm.. sant så sant. Men efter ett år i det här tempot tror jag inte att det räcker med nån vecka. Därför jag är på't igen direkt ;-)
Förstår att du behöver en vilopaus nu, haha. Inte ens jag hade pallat en 4-dagars! KRAM!