fredag 21 januari 2011

Friday Already


Det bästa med att tiden går så fort hela tiden är att det blir helg snabbt. Ljuvligt att det redan är fredag, kanske mindre ljuvligt att jag jobbar kväll imorgon, men det är smällar man får ta. Jag var ledig både igår och idag, så det får väl räknas lite som min helg. Igår lyckades jag dessutom få en hel del gjort här hemma. Renoveringen går äntligen lite framåt, sakta men säkert. Tänkte att jag skulle hinna med lite målning idag också efter att vi har hämtat hem storebror från skolan, förhoppningsvis finns det tid till att plocka undan också inför helgens 8-års kalas. Målning och städning alltså, skojig fredag!

2 kommentarer:

nadja sa...

grattis andré från oss, hoppas du hade ett trevligt kalas med många presenter och mycket gott! kram! nadja, ville & nelli

Nilla nill@hotmail.se sa...

TACK gulliga ni! han har haft en toppendag och var hur nöjd som helst =)
kram fina ♥