söndag 30 januari 2011

Heartbroken


Jag är så trasig just nu. Alldeles slutkörd av all inre stress och fullständigt dränerad känslomässigt. Det känns som att jag befinner mig i en bubbla och att allt som händer runt omkring mig inte är på riktigt. Mina tankar är ett enda virrvarr och jag lyckas inte sortera de hur mycket jag än försöker.

Nätterna är så tunga, jag har svårt att somna och sen sover jag oroligt hela natten. Jag är så fruktansvärt ledsen. Jag är ledsen över att ha förlorat min farfar, ledsen för min farmor som står ensam kvar, jag är ledsen över att min kusin har lämnat livet alldeles för tidigt, jag är ledsen för hans pappas skull, för hans barn, för hans vänner och familj. Jag har ångest över den begravning som stundar på fredag, jag har ångest över att jag just nu inte är någon bra mamma, att jag inte orkar. Jag har ångest över att behöva gå till jobbet igen på måndag för hur ska jag klara av att stå där och le när hela min kropp bubblar över av sorg? Jag bävar för den här veckan.

8 kommentarer:

Tesa sa...

Är i precis samma sits som du syster. Man går runt i sin lilla bubbla och försöker fungera.

Men på torsdag kväll kommer jag över och då kan vi prata och prata i timmar. Så får vi ta hand om varandra lite.

Tänker på dig <3 Kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

ja jag längtar tills du är här! ska bli skönt att bara få vara med familjen i ett par dagar, tur att vi har varandra ♥

tänker på dig också syster och saknar dig massor! kramar

Mahatma sa...

Skönt att du har din syster♥ Här kommer iaf en kram från mig

Nilla nill@hotmail.se sa...

elin: ja jag är innerligt tacksam för mina syskon!
tack fina, den kramen värmde ♥

Matilda sa...

Men åh, fina du. Hoppas ni tar hand om varandra ordentligt nästa vecka. Ingen ska behöva må så där! Kram! <3

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: tack fina kusin! ja det ska bli skönt att få syskon & mamma på plats. kram <3

Life of Pernilla sa...

Hoppas det går bra för Er...mkt på en gång. =( KRAM

Nilla nill@hotmail.se sa...

2:an: tack! ja det har varit mycket nu =( vi tar en dag i taget, kramar ♥