fredag 14 januari 2011

Working For The Weekends


Det finns inget bättre än att vara ledig. Jag skulle kunna vara ledig jämt, inga problem alls. Kanske är det lyxhustru jag ska bli när jag blir stor? Skulle nog kunna passa mig bra tror jag.

Just för tillfället har jag en långhelg och är ledig fredag-söndag. Idag har jag förhoppningar om att uträtta lite ärenden på stan, imorgon är tanken att det ska storstädas här hemma och på söndag väntar firande av min finaste A och en minnesgudstjänst för farfar. Kanske finns det även plats för lite renovering här hemma och ett och annat glas vin också. Ljuvligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för idag min fina vän!
Älskar min present=)

Love you & din familj!

Puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

åh tack själv fina du för det mysiga kalaset =) precis vad jag behövde ;)

we love you min favvo! ♥