fredag 27 maj 2011

Feeling The Fever

Jag var så förlamande trött igår, ändå släpade jag med mig den lilla ner på stan för att uträtta diverse ärenden. Jag hann fixa det jag skulle och liten traskade glatt med efter att ha blivit mutad med en mjukglass. När vi kom hem sen fullständigt kollapsade jag på soffan med tårarna rinnandes av trötthet.Termometern avslöjade sen att jag inte bara var trött, det var visst feber inblandat också. Jag vet inte riktigt var den kommer ifrån, killarna är friska (peppar,peppar) och jag känner mig inte direkt förkyld. Bara trött, ont i huvudet och ont i kroppen. Det är bra sorgligt bara att man ska bli sjuk precis lagom till helgen. Vi har massor av saker planerade, bland annat skulle vi få barnvakt till killarna imorgon. Jag och mannen hade sett fram emot att passa på att åka på en shoppingrunda då, men som det ser ut just nu är det inte direkt troligt att jag tar mig utanför hemmet. Trist.

Nu ska jag fortsätta plöja dåliga såpor på tv:n tillsammans med en kopp té. Och Alvedon. Lite mera Alvedon.

2 kommentarer:

Myggan sa...

Men neeej. Feber är väldigt obra :(
Krya på dig hjärtat <3

Nilla nill@hotmail.se sa...

ja det var väldigt obra =( men mår lite bättre nu!
Tack vännen ♥