torsdag 3 maj 2007

Underligheter


Min kusin har tvingat mig att lista mina underligheter/konstiga egenheter ( ja - under vapentvång )

1. Jag kan absolut inte borsta tänderna i något annat än ISkallt vatten, är det ljummet kräks jag.
2. Är jag ensam hemma pratar jag högt med mig själv.
3. Jag petar snorbusar. Är det nåt i näsan måste det ut. Fort.
4. Jag har en kräkreflex som inte är av denna värld. Gapar jag för stort, borstar tänderna lite för länge eller håller ett cigpaket i munnen för att händerna är fulla - får jag kväljningar.
5. Jag måste kissa precis innan jag går och lägger mig. Kan jag inte just då ligger jag vaken tills jag blir kissnödig, eftersom jag absolut inte kan sova om risken finns att jag måste vakna av att jag är nödig mitt i natten.
6. Åker jag igenom en tunnel måste jag hålla andan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nr 2 o nr 6 är juh jag också :) Jag pratar också med mig själv, o håller andan! Haha.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: YEEES!! I´m not alone! Måste ju helt klart ligga i vår uppfostran.. asg

Tesa sa...

Samma här!! Och jag har oxå fruktansvärda kräkreflexer!! hatar tandläkaren pga alla instrument dom vill köra in i munnen på en!! :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Lillamy: Hoppas och tar för givet att du petar snorbusar också. Eftersom vi är så lika tänkte jag. ;-)

Matilda sa...

Absolut var det under pistolhot jag tvingades dig till detta... hahhaha!
Jag pratar förresten också högt när jag är själv och petar mig i näsan. Kråkor är inte skönt att ha på besök där inne. =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Matilda: Jupp, jag kände mig extremt hotad... ;-) Ååååh vad jag gillar när det är fler som har en massa konstiga egenheter! ( Jag kunde dessutom skriva under på de flesta av dina punkter, men det låtsas jag ju så klart inte om. Det där med att lukta på allt är jag fenomenal på... asg )