söndag 6 maj 2007

Teknisk Skit


Jaha, inte nog med att allt som har med teknik att göra går emot mig på jobbet - hemma var det inte ett dugg bättre. För det första har datorn tydligen gått i pension och går långsammare än en sengångare. Bredband? Kyss mig i röven, snarare snigelband om du frågar mig. Dessutom kastar den helt plötsligt ut mig ur diverse program. Idag stängde den dessutom av sig själv ( visserligen hade jag glömt att peta i sladden så batterierna tog slut - men HEY förvarning tack!! ). För det andra har våran tv lagt av. Jag sätter på den - och den stänger av sig själv inom en sekund. Bildröret säger sambon, cp säger jag. Kanske är det så att hela jag är ett elektriskt paket efter att ha suttit klistrad vid en telefon och ett headset hela dagen, så jag kanske helt enkelt kortsluter allt i min närhet? Hur som helst så tänker jag säga upp mitt förhållande med samtliga tekniska prylar i min omgivning ( undantaget mobiltelefonen ).

Inga kommentarer: