torsdag 29 november 2007

24 Timmars EKG


Nu är apparaten installerad så att säga. EKG plattorna sitter där de ska och sladdarna hänger ut lite här och var. En snygg freestyle-liknande dosa måste jag släpa med mig. Obekvämt. Ett litet papper har jag också fått, där ska jag fylla i när "attackerna" kommer, vad jag gör och vilka symptom jag har. Nu är ju det i princip omöjligt eftersom hjärtat tickar på var och varannan minut, och så mycket plats fanns det inte på pappret. Nu får vi se om skiten visar något också. Enligt flera bekanta så registrerar 24-timmars EKG:t väldigt dåligt. Bra. För det här gör man ju gärna i onödan.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Usch då stackare. Hoppas de finner några svar och får reda på vad som är fel.
Kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja särskilt bekvämt är det inte, men inge otäckt. =) Jo nu vill jag ju hemskt gärna ha några svar, men jag vågar inte hoppas. Kramis