onsdag 14 november 2007

Endless Story


Då har vi klarat av lungröntgen nu också. Snälla A-L följde med som moraliskt stöd, skönt att ha någon att hålla i handen. Vad jag vet så gick allt bra, de säger ju i och för sig ingenting men det kändes bra. På fredag ska jag tillbaka till läkaren och då får jag förmodligen alla svar. Ett annat svar som kom med posten idag var dock mindre roligt. Fick ett brev från vårdcentralen. Mina blodprover visar på dåliga kaliumvärden? Vad nu det är. Hur som helst så skriver läkaren att han misstänker att jag har hypokaliemi ( akut kaliumbrist ), därför måste jag in och ta nya labprover. Visserligen är jag ju oerhört tacksam om de kan hitta något som förklarar hjärtklappningen, men nya prover är jag lagom sugen på. Känns som att jag inte har gjort annat den här sommaren/hösten. Suck. Men men, det är väl bara att bita i det sura äpplet. Så vi börjar väl om ännu en gång, med nya prover, nya svar, nya sjukdomar, nya läkarebesök och troligtvis nya mediciner. Någon vänlig själ som kanske vill byta liv med mig i ett par veckor?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag finns här, jag är med dig och jag ska ge dig massa gott med extra kalium i :) me

Nilla nill@hotmail.se sa...

Me: Tack söta! =) Ser fram emot det där goda... hehe. Ses på söndag! PUSS