onsdag 7 november 2007

You Got Mail


Ibland är det lite spännande när posten kommer. Jag blir nästan lite förväntansfull när jag får syn på brevbäraren, särskilt om man väntar på något roligt eller speciellt.
I vanliga fall är det dock ytterst ovanligt att någon post överhuvudtaget skulle vara adresserad till mig ( till och med barnen får mer än vad jag får ), så döm av min förvåning när det damp ner två brev på hallgolvet idag - som båda var till mig! Lilla hjärtat som redan skenade i kroppen slog några extraslag till för att fira det hela. Men som alltid i mitt liv verkar min lycka vara extremt kortvarig. Det ena brevet var från folktandvården, de har bokat en tid för undersökning åt mig. Det andra var ifrån sjukhuset, jag ska tydligen in på hjärt/lungröntgen redan nästa vecka. Det är verkligen otroligt spännande när posten kommer, man vet aldrig vad man ska få för slags chock när man öppnar breven. Det här var ju verkligen jätteroligt tycker jag.

Inga kommentarer: