fredag 25 juli 2008

Idag Och Imorgon


Denna härliga, soliga och kanonvarma dag ska självklart spenderas inomhus, ensam på ett dammigt, rörigt och mörkt kontor. För ute i solen vill man ju helst inte vara, nej nej.
Nåja, jag ska väl inte gnälla, strax får jag faktiskt underbart, trevligt sällskap av S. Då kommer timmarna att rinna iväg fort gissar jag. Som de gjorde igår. Vi tog en liten runda på stan efter jobbet och sprang in i S och F, som övertalade oss att ta ett glas vin med de (inte för att jag är direkt svårövertalad när det kommer till vin). Ett par härliga timmar i solen fick vi med tjejsnack, deeptalk, skratt och alldeles för mycket cigaretter. Som det ska vara.

Imorgon vankas det festligheter med S och Ako, om jag nu hinner pigga på mig lite till dess. Är nämligen genomtäppt i näsan idag och känner mig rätt så krasslig. Det blir till att trycka i sig vitlök och C-vitaminer ikväll och hoppas på det bästa, för imorgon vill jag inte missa!

Inga kommentarer: