torsdag 3 juli 2008

Ingen Rast, Ingen Ro


Snart är första veckan på semestern slut. Dock skulle jag knappast kalla det för semester, för jag har haft så sjukt mycket att göra så dagarna har bara runnit iväg. Varenda liten timme har varit uppbokad, nästan värre än att jobba ju. Och tyvärr kommer det väl att bli så här i sommar. Med ett bröllop bara ett par veckor bort finns det inte så mycket tid till att ligga på playan och ha det bra. Som tur är har jag skaffat mig en egen liten weddingplanner, och är det nån som kan få saker och ting gjorda så är det hon. Vi har skruvat upp tempot rejält, så nu händer det grejer vill jag lova. Hoppas nu bara att allt kommer att flyta på för nu finns det inte tid till några missöden. Och den där semestern, den får vi nog ta nästa år i stället.

Inga kommentarer: