måndag 18 augusti 2008

I Am Married!







7 kommentarer:

Matilda sa...

Fan va coolt! Du är gift nu!
Hade görskoj på bröllopet! Tack för allt!
Kram

Anonym sa...

det var underbart vackert, tack för bästa kvällen vännen! pusss kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja kan man tänka sig? Haha. TACK själv! Var den roligaste dagen i mitt liv - helt klart! Bästa festen jag nånsin varit på =)
Nadja: Såååå glad att ni kom! Det hade inte kunnat bli en bättre dag/kväll... Helt perfekt! PUSS

Anonym sa...

Hej! Hel konstigt att du är gift... min lilla kusin. Tack för en riktigt trevlig fest!!! Kram Hanna

Nilla nill@hotmail.se sa...

Hanna: Ja visst är det konstigt... haha. TACK själva! Vi är sååå glada att ni kom och hjälpte oss att fira ordentligt =) PUSS PUSS

Tesa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: Klart du skulle vara tärna! Vem annars? ;-) TACK själv för ALL ovärderlig hjälp! Du är värd din vikt i guld... hihi. Underbart att verkligen alla mina nära och kära var med och firade mitt livs roligaste dag! =) Love ya!