måndag 4 augusti 2008

Regn, Måndag, Förkylning & Feber


Hemma med liten, febrig son idag. Han blev dålig igår och sov mest hela dagen, precis som sin bakfulle far, som led i sviterna av sin svensexa. Även jag fick oväntat min möhippa i lördags. Vansinnigt roligt och vilken lycka att se att alla mina nära och kära var med. Återkommer med bilder och detaljer så småningom.
Inte bara liten som är dålig här hemma. Min envisa förkylning (eller vad det nu är) ger sig inte och idag gör jag inte annat än hostar, snorar och känner mig fullkomligt slutkörd. Hade behövt ett par dagar till att kurera mig, men jobbsituationen tillåter inte riktigt det. Hade sambon kunnat vara hemma så hade jag inte ens vabat idag. Man får verkligen hoppas att jag hinner pigga på mig, mindre än två veckor kvar till bröllopet nu. Nu kan man verkligen säga att nedräkningen har börjat.

Inga kommentarer: