måndag 29 juni 2009

Back To Reality


Vi är hemma igen från fantastiska Göteborg, vilken resa vi har haft! Jag har dansat, ätit god mat, druckit öl, åkt karuseller, varit dyngsur efter alla Flumeride turer, fått en whiplashskada i berg-och-dalbanan, trasat sönder mina fötter, ätit hotellfrukost, blivit grundlurad, bränt mig i nacken, övervunnit mina rädslor och skrattat som aldrig förr. Det var länge sedan jag och N hade så roligt tillsammans. Vi behövde verkligen det här, ett riktigt break i vardagen. Bildbevis kommer naturligtvis.

Nu var det dock slut på det roliga, bokstavligt talat. Måndagen drog igång med buller och bång. Full fart på jobbet och full fart med huset. Ikväll måste jag panikmåla brädor till trappkillen som kommer och sätter upp de tidigt imorgon bitti. Finns alltså inga alternativ, jag måste måla ikväll. I värmen. Ja man ska egentligen inte klaga på den, men just nu har jag 30.7 grader inne på mitt kontor (fläktsystemet är trasigt), och det är fan inte ok. Jag rinner bort här.

Inga kommentarer: