tisdag 2 juni 2009

Grey Tuesday


Usch, livet känns inte riktigt roligt just nu. Jag går till jobbet med magont på morgonen och stämplar ut med magont. Det är en enda röra där nere nu igen med den ena förändringen efter den andra. Just nu känns framtiden väldigt oviss, kan inte göra annat än att hoppas på att det löser sig.

Idag har vi i alla fall varit på banken och sett till att alla papper till lånet är påskrivna och i ordning. Eller vi och vi, N har sett till att allt var som det skulle. Själv hade jag tankarna på annat håll då jag precis fått världens bästa nyhet av någon som förtjänar det mest av allt. Dessutom förstod jag ingenting av papprerna som jag skrev under. Jag litar dock på att mannen har koll. Med andra ord kan jag nu kalla mig fattig. Närmare bestämt två miljoner kronor fattigare. Poff sa det bara, läskigt hur snabbt man kan skuldsätta sig. Tur att det det inte bara är några miljoner minus utan ett hus plus också. Känns himla bra!

Inga kommentarer: