torsdag 11 juni 2009

Thursday But Friday For Me!


Har tagit lite time-out från mitt vardagliga liv känner jag. Den så kallade fritiden spenderas flitigt i huset. Jag målar, målar och målar. Och det tar aldrig slut. Tur att mina underbara vänner har orkat vara sociala med en målarpensel i handen!
Imorgon är jag i alla fall ledig och ska fortsätta renoveringen (med lite hjälp av lillasysters man). Jag gissar att även resten av helgen kommer att gå åt till det, åtminstone dagarna. Lördag kväll är jag gräsänka och blir hemma med grabbarna och på söndag är det personalfest. Ser verkligen fram emot att få slå klackarna i taket åtminstone en kväll den här veckan (även om söndag inte direkt är den ideala festarkvällen). Kan bli farligt skojsigt det där.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Jag säger ju det – det tar evigheter att måla. Känns som om man aldrig blir klar med allt!
Hörde förövrigt att ni har samma köksluckor som oss. Jag gillar dem skarpt i alla fall. =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja du har verkligen rätt, shit vad mycket det är att göra! Men lite framåt går det i alla fall ;-)
Jaså har vi samma?? Riktigt snygga är de ja =)