fredag 13 augusti 2010

Hot Friday


Olidligt svettiga fredag. Värmen hade faktiskt känts helt ok om jag inte hade stått på ett bastuvarmt hotell och jobbat till klockan 23 ikväll. Hade jag varit ledig hade jag nog njutit av lite sol och säkert stranden igen, men men, det är till för de mer lyckligt lottade. För mig står det jobb på schemat både idag och imorgon. Men som tur är finns det lite trevligheter inplanerade i helgen också. Imorgon kväll är vi bjudna på middag hos underbara C och T som vi inte har umgåtts med på flera månader, deras sällskap har både jag och barnen saknat enormt mycket. Det ska bli riktigt kul att få se de igen.
På söndag sen är det dags för storebrors fotboll att dra igång, han spelar sina första matcher och jag och den lilla tänker vara supporterklubb. En ganska ok helg med andra ord, trots jobb.

Inga kommentarer: