måndag 30 augusti 2010

Monday Again


Idag har jag minsann klarat av min första körlektion. Det gick hyfsat bra och körskoleläraren kommer bli min nya favorit! Rund och go farbror som inte verkar hetsa upp sig för nåt, ibland kom det ett "oj", inte mer än så. Tur det, för jag är en ordentlig trafikfara för tillfället. Mycket att hålla reda på vill jag lova. Men övning ger färdighet. Och kul är det förstås, riktigt kul.

För min del börjar veckan med kvällsjobb, jag är trött men på finfint humör efter att ha skrämt slag på alla stans bilister. Man får adrenalinkickar kan jag säga. Härligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, jag ska leta upp dig på vägarna och ligga bakom dig å TUUUUUUUUTA!!!
// Myggs

nadja sa...

åå vännen, jag och nelli vi tittade efter dig på stans gator men såg inte dig! längtar till imorgon, puss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Myggan: skulle jag undvika om jag var du, mina inbromsningar är rätt så häftiga ;)
nadja: hihi, ni får fortsätta hålla utkik, jag kör ju rätt så nära er =)
TACK för senast! ljuvligt att få mysa med lilla ♥ en stund! puss