lördag 14 augusti 2010

My Biggest Fear


Jag är fortfarande alldeles skakis efter att den här synen mötte mig i morse. Spindlar är utan tvekan min stora skräck i livet, och hur mycket jag än försöker att intala mig själv att de inte är farliga, så kryper det i kroppen på mig bara av tanken på de. Min man fick som vanligt komma till undsättning och han var mäkta stolt över att jag inte skrek den här gången. Nej, jag var alldeles för chockad för att skrika. En liten spindel hade varit en annan sak, men de här är groteska. Och bits dessutom. Jag kan inte förstå att det finns så stora spindlar i Sverige. Hur ska jag lära mig att bo tillsammans med de här? Jag dör.

4 kommentarer:

Myggan sa...

Å duktiga du :)
Ska vi kaffa nästa vecka?

Nilla nill@hotmail.se sa...

haha, mm.. jätteduktig ;)
absolut! hör av dig om vilken dag som passar =) puss!

Life of Pernilla sa...

Uuue...vad äcklig den ser ut! Jag förstår att du inte gillar de där. Har nog aldrig sett en sån stor irl (förutom på Skansen då ;)).
<3

Nilla nill@hotmail.se sa...

tvåan: de är fruktansvärda! min stora skräck att få en sån där på sig =(
snyft!