måndag 9 januari 2012

2012


Och så var det redan 2012 då. Jag hann inte riktigt med på slutet känner jag, jag var inte riktigt klar med 2011 än. December var precis lika intensivt som vanligt med födelsedag, barnkalas, skolavslutning, Julafton med hela huset fullt i folk och sen nyår i Värmland. Som grädde på moset åkte vi alla på vinterkräksjukan och låg däckade i omgångar mellan jul och nyår. En minst sagt händelserik jul.

Annars har 2011 varit ett rätt så tungt år. Jag förlorade min farfar, kusin och arbetskamrat inom loppet av ett par månader. Hade det inte varit för de bebisar som föddes det här året så hade jag gärna låtit 2011 falla i glömska.

Men nu blickar vi framåt istället. Det ska bli underbart att få vara hemma med min lilla prins och bara njuta av att ha en bebis igen. För det gör jag. Nu när oron har släppt och han har blivit lite större så njuter jag verkligen. Det här kommer att bli ett spännande år!

Inga kommentarer: