lördag 21 januari 2012

It's Saturday, Everybody Wants To Play




Min lillgroda har haft en rätt så bökig natt, han har gnytt, sprattlat, tappat nappen gång efter gång, spytt och sparkat av sig täcket. Det blev inte direkt så överdrivet mycket sömn alltså. Sovmorgon var det inte heller tal om då mannen måste se till att Julian kommer till hockeyträningen. Alltså är vi lite halvtrötta idag. Kanske lite kaffe kan råda bot på det?

André ska på kalas idag hos en klasskompis och vi andra ska vara barnvakt till min lilla systerdotter. Lagom sköna lördagsaktiviteter. Egentligen är jag lite sugen på att ge mig ner på stan och shoppa lite, jag behöver jeans. Frågan är dock om det är någon idé att handla byxor nu? Även om jag har gått ner nästan allt jag gick upp så är jag ju knappast tillbaka i min gamla storlek. Frågan är om jag nånsin kommer bli det igen, med lite tur behåller jag lite lår och höfter den här gången. Men än så länge går det ju inte att veta om jag kommer att behålla den storlek jag har nu. Jaja, vi får se hur jag gör.

Inga kommentarer: